Forever young, forever yours.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
Efter 20 dagar utan varandra så kom äntligen min Emil hit vid lunch i lördags. Visade honom lägenheten, gosade lite, åt på tekstylia och bara var med honom. Senare på kvällen kom hela polska släkten hit plus några till. Vi hade knytkalas här så alla hade supergod mat eller efterätt med sig. Det blev en hellyckad kväll som avslutades på Parlament.
 
Söndagen var en riktig bakisdag då vi bara var hemma, ströpluggade lite, tittade på greys och gjorde mest ingenting. På kvällen gick E och jag till Original Burger och åt deras fantastiska hamburgare. Vi gjorde det när han var här och hälsade på förra gången med så blev lite som en tradition
 
 
Igår gick jag upp tidigt för att plugga medans Emil fick sova ut ordentligt. Vid elva väckte jag honom med amerikanska pannkakor, massa frukt, blåbärssmoothie, kaffe och apelsinjuice. Mysfrukost när det är som bäst. Sen försökte vi sätta upp minya hyllor på mitt rum men det visade sig att vi inte hade några pluggar så de får stå kvar bredvid skrivbordet lite till.. Vid ett åkte vi till the human exhibition. Det är en utställning med riktiga mänskliga kroppar där man får se skelett, muskler, organ, precis allt. Jag  tyckte det var hur coolt som helst och det var kul att få visa Emil allt som jag är intresserad av och som jag gör på anatomilektionerna. Sen blev det en shoppingrunda innan vi åkte hem, köpte ett guldigt lås och sen pyntade det till vårt egna. På kvällen gick vi och åt supergod mat på Mon Balsac och sen satte vi fast vårt lås på kärleksbron. Sen blev det kladdkaks och yatzymys tillsammans med Kamilla och Marcus. 
 
 
I morse var det dags för Emil att åka hem igen. Vaknade tidigt och gosade in mig så gott jag kunde. Sen blev vi bjudna på ännu en mysfrukost innan det var dags att vinka av Emil i taxin. 
 
 
Var så otroligt härligt att ha Emil här i några dagar, att bara få vara honom nära och visa honom allt mitt här. Att få visa att jag vill att han ska vara en del av mitt liv, lika mycket som jag vill vara en del av hans. Vande mig dock för snabbt vid att ha honom här, känns ensamt i min säng ikväll. Men ska plugga så bra jag bara kan nu så att jag klarar år ett så bra jag kan, utan omtentor, så att hela nästa sommar blir vår!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback