Everything that kills me makes me feel alive.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
      
 
Veckorna rullar på i ilfart här. Jag fyller vardagarna med oändliga timmar i biblioteket. Nu känner man att skolan verkligen har kommit igång och allt är på fullaste allvar. Det är tufft och kämpigt men gud vad kul allt är. Jag visste inte hur mycket jag hade saknat det här. Jag är verkligen en biblioteksmänniska. När jag bygger mitt egna hus så ska det lätt ha ett bibliotek! Det sköna med det här året är att det känns redan som jag har kommit in i en bra rutin, vilket jag inte kände en enda gång förra året. Jag sitter i bibblan mellan åtta på morgonen till åtta på kvällen och går iväg till mina lektioner, försöker ta in så mycket jag kan och sen när jag kommer hem på kvällen är jag ledig. Den stress jag kände förra året över allt plugg känner jag inte alls denna gången. Så himla skönt! Nu hinner jag göra massor med roliga saker med. Vi har haft massor med myskvällar här, Elin sov här inatt, tacomys och på helgerna pluggar jag på dagarna och sen har vi gått ut en kväll varje helg, härliga studentliv. Denna veckan har jag blivit frisk från min envisa förkylning med så jag har tränat mayhem två gånger denna veckan med. Ska försöka få in det så att jag pluggar bättre när jag väl sitter ner och sen på kvällarna kan jag leva på mina endorfiner. Nu ska jag se till att det här blir ett bra skolår, jag ska se till att alltid göra allt jag kan och försöka att aldrig känna att jag kunde gjort bättre. Jag ska köra så det ryker!
 
puss / h



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback