Brevet till framtida jag.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: medschool
        
 
Efter någon skolvecka här så skrev jag att brev till mig själv som jag döpte till brev - läses efter sista tentan 2014!! Som namnet säger får jag inte läsa det förrän jag gjort min sista tenta på läkarlinjen år 1. I brevet skrev jag hur det kändes om att börja skolan denna gången, hur min motivation var och främst vilka mål jag hade med detta året. Ett av mina mål var att plugga bra så att jag hela tiden kunde känna att jag gjort mitt bästa, och helst aldrig mer få tvåor. Denna veckan har verkligen varit en sådan vecka då jag känner att jag lever upp till det målet. Onsdagen gick hur bra som helst och idag passade jag både histotestet och anatomitestet. Verkligen ett bra avslut på en bra vecka!
   Efter skolan idag cyklade jag till stadsbibblan och sen satt Kami och jag där till klockan kvart i åtta. Nu har jag verkligen kommit in i pluggrytmen och jag trivs så bra med det. Jag pluggar när jag är på bibblan och jag kan unna mig fritid när jag kommer hem. Ikväll har Kami och jag myst med senaste avsnittet av greys anatomy  och snart ska jag titta på senaste avsnittet av pll innan jag somnar tidigt för att vara utvilad inför en tidig morgon på stadsbibblan imorgon. 
 
Puss - H
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback