A man´s home is his castle, until the queen arrives.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
Idag har jag själv förklarat denna vanliga onsdagkväll för förtsa kvällen på mitt egna höstlov. Jag har egentligen inget lov alls men jag har inga lektioner imorgon (jo ok jag har embryologiföreläsning imorgon men har fortfarande inte bestämt mig om jag ska gå på den eller inte...) och sen har jag inga lektioner förrän nästa tisdag. Så jag är fri nästan en hel vecka. Precis som när man var liten. Det dumma är bara att nästa vecka har vi första colloqviumet i anatomi, först teoretiskt på torsdag och sen praktiskt på fredag, veckan efter det midterm i biofysik och sen veckan efter det första colloqviumet i histologi. Så att jag är ledig en vecka betyder inte att jag är fri som när man var liten, det betyder mer att jag har mer antal timmar jag kan lägga på råplugg i bibblan. Nu när jag har all denna tiden att lägga på skolan ska jag verkligen se till att göra det med, så att det går så bra på tentorna som jag vill att det ska gå, så att jag kan känna att jag gjort mitt allra bästa och att jag är nöjd med mig själv. Men, allt detta råplugg får vänta till imorgon, för nu tänkte jag unna mig en kväll i min gosiga säng tillsammans med första säsongen av vänner.
 
Ciao - h



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback