Today is the day.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
Igår var ingen produktiv dag för mig alls. Var ledig så när klockan ringde vid sju bestämde jag mig för att plugga hemifrån, två sekunder senare steg jag upp för att göra mig iordning för att trots allt cykla till skolbibblan och plugga där. På något konstigt sätt kunde jag inte koncentrera mig på något alls, samma sak hände Kami, så vid halv två så bestämde vi oss istället för att åka till Madison. Unnade mig en ny tröja och frozen yohurt, och på vägen hem stannade vi för att köpa marabouchoklad och gelenallar. För att göra något gott och vara duktig på ett sätt tvingade jag mig till mayhem och det var bra gjort. Hur bra träning som helst och jag mådde lätt bättre efteråt. Avslutade kvällen med bio med grabbarna. Vi såg Gravity som var frövånansvärt mycket bättre än jag trott!
 
Idag händer det massa roliga saker här så nu är motivationen på topp. Klockan är tio över nio och jag har redan hunnit gör polskaläxan, öva på polskaquizet, läsa histon och beställt taxi åt Henke och sprungit ner och lämnat pengar till honom då hann varken hade pengar på mobilen eller i plånboken. Så nu tänkte jag verkligen ta vara på min motivation och se till att få ännu mer gjort! Idag kommer bli en helt underbar dag, jag känner det på mig!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback