Ohana means family.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
Jag började denna veckan med min familj i sverige och avslutar den med min familj polen. I måndags var jag hemma och tentapluggade och shoppade tillsammans med mamma, Elin, Anders, Lottis oh Signe och igår var de här och eftertenta-shoppade med mig. Var hur skönt som helst att ha dem här, visa dem allt och bara få massa energi av dem! Den här terminen känns verkligen hur bra som helst för att jag får dela den med både min svenska och polska familj. Efter två veckor här kom emil hit, efter en månad efter det åkte jag till sverig, i helgen var familjen här, om två veckor kommer Elin och Erika hit och om tre veckor kommer Emil hit och sen är det bara tre veckor kvar tills jag går på jullov! Jag trivs verkligen med att bo i Polen nu och mycket av det beror på att jag har så mycket av Sverige med mig!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback