Långhelg i Sverige.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
I fredags åkte jag hem till sverige och överraskade familjen. Hur härligt som helst! Började med att hoppa av tåget i karlshamn och först överraska Elin, sen fortsatte jag att överasska kusinerna. Blev en härlig kväll med god mat och massa mys med tindra. Sen på lördagen kom familjen ryden på mysfrukost. Sen blev det plugg och på kvällen kom Anders med familj och elin och pelle. Vi åt god mat och hälsade på pappa. Var så fint på hans grav!
   På söndagen pluggade jag med mamma, sen var vi i kyrkan på minnesgudstjänst tillsammans med mormor och morfar, sen fikade vi och åt gott. På kvällen fortsatte mamma att förhöra mig på anatomin och sen tittade vi p en film. Måndagen började vi med att beställa biljetter för min hemresa till jul. Sen åkte vi in till stan och lunchade med Anders och Elin, shoppade, fikade och fixade lite grejor som jag ville ha med mig tillbaka. Och sen var min långhelg i Sverige slut. 
 
     
 
Det var hur skönt som helst att komma hem till sverige och ladda om batterierna, kände att jag behövde det innan morgondagens anatomitenta. Få lite avstånd från att tentastress och få ny energi och min familj istället.
   Nej nu är det nog med pausande för min del, måste tillbaka till plugget för imorgon smäller det. Första tentan för i år går av stapeln och jag ska verkligen göra mitt allra bästa för att bli nöjd med mitt resultat. Lets do this!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback