I watch the leaves change color.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
Oh så har ännu en vecka passerat. Tiden går så himla fort nu, känns som om det var igår som jag gjorde mig reda för första dagen i skolan. Istället är det en vecka kvar tills sista tentan innan jullovet. 
   I måndags var vi lediga så då pluggade jag hemifrån. I tisdags hade jag anatomiföreläsning och sen satt jag i bibblan och pluggade massa och sen tränade jag mayhem på kvällen. I onsdas hade jag midterm i biophysics vilket gick bättre än jag trodde. Jag trodde inte jag skulle få några poäng med mig alls till final men jag fick två stycken, vilket var väldigt skönt. På kvällen sedan "firade" vi vi i klassen att vi var lediga dagen efter så då var vi ute och åt på Billys nere vid vattnet. Det var härligt att få vara med min klass utanför skolan och bara umgås.
Igår var jag ledig hela dagen så då satt jag i bibblan mellan åtta och åtta och pluggade mest histo och anatomi. Vädligt enformig och tråkig dag.. Idag har mitt humör verkligen totalvänt från när jag vaknade till att skoldagen är slut. Jag började med att vara deppig för jag inte trodde att jag skulle göra bra ifrån mig i skolan alls idag. Men när jag kom till histon fick jag först en fyra på dagens quiz och sedan fick jag reda på att jag inte alls hade blivit underkänd på förra veckans quiz. Så än så länge håller jag mitt mål med inga mer tvåor! PÅ anatomin visade det sig sen att dr Wojcik var så nöjd med vår klass så han bestämde sig för att ha oss på trunk med. Hur härligt som helst!! Har gått och varit nervös för det i veckan, vem jag ska få som ny lärare, så det var jätteskönt att få ha kvar honom för jag lär mig verkligen av hans studieteknik. 
   Nu ska jag inleda helgen med att ladda hem senaste avsnittet av Greys och sen efter att ha städat lägenheten, storhandlat och pluggat så ska jag unna mig att titta på det!
 
dobry wieczór - h



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback