Hear us roar.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
Denna veckan har gått så fort, ändå känns det som om jag har hunnit med hur mycket som helst. Jag har tentapluggat, först skrivit tenta i torsdags och sen gjort den praktiska delen i fredags. Efter en tuff skolvecka var det dags för togafest. Det blev en helt oförglömlig kväll. Alla var superfina i sina lakan, kvällens tema var game of the tables (game of thrones) och stämingen under kvällen var bara helt perfekt! Dagen efter steg jag upp tidigt för att hinna duscha och städa hela lägenheten innan familjen kom hit. Vid kvart över åtta var de här och sen blev det en dag med mycket shopping, skratt, mat och bara familjenjut. Efter de hade åkt för att hinna med färjan satte jag upp min skrivtavla (anders hjälpte mig med hyllan tidigare) och fixade med lite tavlor så nu trivs jag verkligen på mitt rum. Som jag alltid brukar säga och som Emil brukar reta mig för, det ser bebott ut nu. Idag tog jag sovmorgon och sov så länge jag bara kunde, kände att jag kunde unna mig det! Nu har jag städat hela min garderob, mitt rum, tvättat, diskat, planerat mitt plugg och tittat på senaste avsnittet av greys. Så  fort tvätten är klar ska jag hänga den och sen blir det att ta tag i skolan, biophysics midterm på onsdag och histology colloqvium om två veckor. Familjen fyllde på med så himla mycket energi så nu kör vi!!
 
- H



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback