en helg med bästa syster och bästa vän är bra för själen.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
Vilken underbar helg jag har haft tillsammans med Elin och Erika! I lördags morse vid åtta kom de hit så åt vi sconesfrukost och bara njöt av att de äntligen var här. Sen tog vi tramen, jag till skolan för att skriva första histotentan och de vidare till Baltycka för att shoppa. Efter en en och en halv timmes av världens hjärngymnastik så åkte jag och mötte upp dem. Efter shoppingen åkte vi hem och gjorde oss i ordning innan vi åkte vidare för hem till Arad för födelsedasfest för honom. Var så himla kul fest tillsammans med mina närmsta vänner här och mina bästa vänner hemifrån! 
   Idag sov vi tills vi vaknade och sen gick vi till pannkaksstället på Ogarna och åt frukost (lunch). Sen packade vi allt och tog en taxi till Gdynia och spenderade hela eftermiddagen/kvällen på det nya köpcentret där, Galeria Riviera. Jag har ju köpförbud nu, ändå lyckades jag köpa en ny jacka igår, en blus idag (alla tre köpte likadana röda blusar) och en vit kavaj. 
 
Var så himla ljuvligt att ha dem här i helgen! Nu är tentaperioden slut och då såg jag till att njuta på bästa sätt, med mina närmsta. Jag har verkligen kunna släppa skolan och all stress och bara kunnat vara, har njutit varenda minut tillsammans med dem. Och nu är det bara 27 dagar kvar sen är jag hemma i Karlskrona igen för jullov! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback