just work it out.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
Idag har varit en dag full av träning. började dagen med att stiga upp och äta frukost hos emil. sen gick jag in till stan och hämtade min cykel och mötte upp elin, vi lämnade av min cykel hos emil och sen tog vi en promenad hem till nättraby. nästan tre timmars promenad blev det. sen gottade vi oss med smoothies och amerikanska pannkakor. vid fem sen åkte Erika och jag till lyckeby för att köra ännu ett pass cobrafit. har haft hur mycket träningsvärk i kroppen som helst idag så hoppas verkligen att jag har tränat bort den idag. Nu ska jag verkligen se till att fortsätta vara såhär duktigt och träna mycket så att sommarkroppen kan bli min!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback