cirkus cirkus cirkus.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
I söndags tog elin och jag med Signe på cirkus. Hon var hur glad som helst och hennes lycka smittade av sig. Jag blir fortfarande glad när jag tänker på hennes leende. Innan cirkusen fick hon en ansiktsmålning som en katt, vi red ponnys och köpte popcorn och ett lysande svärd. Signe var helt i extas under första akten och det var så härligt att se. I pausen åt vi korv, mös och Signe lurade till sig sockervadd och ett gosedjurselefant av sina fastrar. I andra akten satt Signe i mitt knä och hon kunde inte sitta still så roligt hade hon. Det är underbart hur ett barns lycka kan få en att bli så varm inombords. Signe är verkligen mitt lyckorus just nu och jag längtar ihjäl mig tills jag får träffa henne näst. Som tur är har mamma bokat att vi ska vara barnvakt till henne i helgen och så ska hon sova här. Min gullunge är den bästa!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback