oh were do we begin.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
säger det hela tiden men jag kommer säga det igen, tiden springer förbi och jag hinner inte med! 
 
I helgen gjorde jag en klassiker, jag tappade min iphone och självklart spräcktes hela rutan. Konstigt nog påverkade detta mig väldigt mycket, det känns som det är så typiskt mig just nu. Jag tror att jag har koll men så har jag inte det över huvud taget. Slarvig och klumpig är två av mina nya mellannamn.. Jag har i alla fall bestämt mig att nu är det dags att jag slopar mina smeknamn och byter ut dem mot något bättre. Så har skrivit en lång to do-lista så att jag ska få koll på mitt liv och mig själv! konstigt vad en spräckt skärm kan göra med en.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback