No shooting star to guide us.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
fyra senaste från insta. 1. min nya cykel. 2. pluggade häromdagen. 3. årets första dopp. 4. utlandsresa bokad!
 
jag har en to do lista på min mobil där jag bockar av och fyller på med nya grejor som jag ska göra. Bland annat stod det på den: köpa damcykel. Så igår efter jobbet cyklade jag in till stan och mötte upp mamma och bytte in min gamla blå rexcykel mot en ny superfin rosa damcykel, är hur nöjd som helst!
   Senare på kvällen var jag på stars med E, C och A och sedan cyklade jag hem till E, då A fick premiärturen på min pakethållare. 
 
Efter jobbet idag cyklade jag och rosa faran hem och sen har jag gjort ännu lite på min to do lista. ska göra lite till snart (eller tar jag ett avsnitt av greys säsong 1) och sen ska jag göra upp en planering för all to do som ska göras imorgon. Hoppas på sol på min lediga dag så jag kan sola massor!
 
Ciao



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback