Komm, hol das lasso raus, wir spielen cowboy und indianer.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
Äntligen helg! Denna veckan har dock varit mycket mer än jobb. I måndags var det två studenter och likaså i onsdags. Jag blir alltid så härligt glad i kroppen av studenter. Minns att jag var glad på min men pga vissa människor i mitt liv kunde jag inte njuta av min studentdag. Därför, varje juni när studentiden infaller, ser jag till att njuta genom andra och det har jag verkligen gjort denna veckan. Blev långa nätter men inget festande för mig då jag jobbat och kört bil efter varje studentskiva. Men gud vad härligt det har varit att se studenternas ärliga leenden!
 
Idag har jag jobbat och sedan efter jobbet cyklade jag in till Elin för att fixa håret. Så nu är jag härligt fräsch i håret igen, perfekt inför midsommar nästa vecka. Sen cyklade jag hem till Emil och mös lite innan han började jobba natt och nu är jag hemma med mor min, tittar på en film på åttan och har precis avslutat en tvillingstudie. Härlig början på helgen, hoppas den fortsätter lika bra!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback