Försöker ta vara på alla guldkorn.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
Det är sjukt vad mycket som man hinner göra på sommare och hur lite man hinner sitta vid datorn. Jag har gjort så roliga saker sen jag sist skrev. Helgen efter göteborgshelgen så åkte mamma och jag upp till Halmstad med gympagänget. Vi sov i tält i två nätter, solade, shoppade och såklart tittade på SM i gymnastik. Helgen efter det var det dags för hasslöfestivalen. Jag har inte varit på det innan mer än när jag jobbade där för några år sedan men gud så sjukt kul det var! Och i måndags var jag mer Erika på Gyllene tider och idag har jag varit med Elin på Böda sand. Har börjat sommaren och semestern på ett perfekt sätt och imorgon åker jag till Mallorca med E. Plus att Kami och jag har skaffat lägenhet i Gdansk. Har ett lyckorus i kroppen nu!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback