När kramsnön knastrar under fötterna.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
En tanke slog mig nyss. Om exakt två veckor så vaknar jag inte upp i min säng här på Szeroka, utan istället i min andra (första?) säng på skatvägen. Det är endast två veckor kvar i skolan av år 2013, och efter jullovet är det endast en månad kvar innan jag har gjort klart första terminen av läkarlinjen. Snart en gjord, bara 11 kvar!
 
I veckan har jag lyckats dra på mig ordentligt förkylning. Var ledig i torsdags så då pluggade jag i hemma i sängen och sov om vartannat. Igår gick jag dock i skolan mellan 8-15 men efter det var jag helt slut så eftermiddagen/kvällen gick till att titta på film och lägga mig tidigt. Halsen gör lika ont idag men jag är i alla fall piggare så idag hoppas jag på en effektiv pluggdag!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback