magi.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
3 dagar och 3 nätter fick jag tillsammans med min man. 3 ljuvliga dagar och 3 ljuvliga nätter. Har verkligen varit dagar fyllda med mys men faktiskt också väldigt mycket plugg. I söndags var hela polska släkten här på första december/advents mys då vi bjöd på pepparkakor, glögg, clementiner, semlor, secret santa-dragning och självklart första avsnittet av julkalendern. På måndagen tog E och sovmorgon innan vi gick till pannkaksstället och åt frukost. Sen under dagen var vi bara hemma och mös och pluggade om vartannat. På kvällen kom Kamilla och Marcus hit så bakade vi pizza och spelade yatzy. Tro det eller ej men jag vann!
   Igår skulle jag gå på en lecture mellan 8-10 men när jag vaknade i Emils famn bestämde jag mig för att ligga kvar. Så sov vi ut och sen var vi på stadsbibblan mellan 11 och 18. När man ser så många par som pluggar tillsammans här i biblioteken så var det hur mysigt som helst att jag nu fick vara en del av det! Vår sista kväll tillsammans beställde vi hem mat från Buddha och tittade på film. Vardagsmys som egentligen inte är en vardag för oss. 
   I morse steg vi upp tillsammans och ca två timmar efter jag gått till skolan åkte E hem till Sverige igen. Har varit så himla härligt att vara honom nära och nu är det bara 17 dagar kvar tills vi är tillsammans igen, och då med i Sverige på 17 dagars jullov. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback