Jag är på väg!.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
Idag är mycket bra dag! Jag har jobbat min sista dag på posten. Det var såklart tråkigt att sluta för jag har verkligen trivts där men det är ändå skönt för detta betyder att jag är ett steg närmare att börja plugga i polen igen. Och inte nog med det. Direkt efter jobbet åkte jag in till stan och hämtade nycklarna till min alldeles egna lägenhet. Eller alltså jag ska ju bo med Kami men det är ändå den första lägenheten som jag bor i och kan kalla min. Innan har jag bara bott hemma i mitt gamla flickrum, hos Emil i hans lägenhet och i ett studentrum, men nu ska jag alltså bo i en riktig lägenhet som jag kommer stå som ägare på. Det känns hur bra som helst. Längtar tills på tisdag då mamma och jag åker till Polen och besöker lägenheten för första gången!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback