when the sun is shining.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
Äntligen har det blivit vår! solen är här och man kan njuta av att vara ute igen. Det är konstigt vad så lite sol kan göra, allting blir så himla mycket roligare bara solen skiner. Helgen har varit underbar. I fredagskväll mös jag hemma med Elin och mamma och senare kom även Catta och Erika hit. Igår var jag och Elin en runda på stan. Jag ska åka till Polen nästa helg och överraska alla och då är det även en sittning som jag kommer kunna vara med på. Temat för den är rave så uppdraget var att hitta kläder till mig som jag skulle kunna ha då. Hittade en massa så från att inte vetat alls vad jag skulle ha på mig har jag nu hela outiften klar. 
   Senare på kvällen åkte jag och Emil hem till lyckeby för att fira Hans. blev en trevlig och sen kväll ute på altanen. återigen, älska att sommaren är nära!
   Idag började vi dagen med amerikanska pannkakor och två avsnitt av game of thrones. Emil kom på den mysiga iden att vi bara får titta på den serien när vi är tillsammans, så att den på något sätt blir vår. Ibland kan han min man. Sen gick jag från pantarholmen till rosenholm för att vara tränare och efter det har jag bara varit hemma och chillat. ska ta tag i det som återstår av dagen och sen belöna mig med ett avsnitt av Hart of Dixie. 
 
Peace and love,



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback